zarzadzanie sprzedaza uslug i finansami hotelu

zarzadzanie sprzedaza uslug i finansami hotelu

Tylko wtedy, gdy czują, a ‚zabić’ czy też próbują rozwiązać problem pozostaną one na telefon dłużej niż jedną lub dwie minuty. Często agencje inkasa umieścić kwotę połączeń, które muszą być wykonane w ciągu godziny i / lub stworzyć kolekcję stosunek zadzwonić jako kwoty. W obu przypadkach ważne jest kolektor, aby podtrzymać rozmowę krótki i prosty, a jednocześnie stara się zebrać długu.outsourcing usług

Kolektory są często wypłacane procent co zbierać i są wypłacane przystojny premie za osiągnięcie i przekroczenie swoich celów zbiórki. Fakt ten stawia znaczną presję na kolektorze, aby „sprzedaż”, zbierając pieniądze należne – i tyle pieniędzy należnych jak jest to możliwe w tej chwili są one na telefon z ciebie.

zarzadzanie sprzedaza uslug i finansami hotelu

Jeżeli kolektor nazywa będą prosić o rozmowę z tobą. Jeśli nie są dostępne nie są do poinformowania osoby Odpowiadając na telefon, że są one próbuje zebrać długu. Będą prosić, aby powrócić ich telefon jak najszybciej i dostarczy swoje nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz, często, ale nie zawsze, numer referencyjny do wykorzystania podczas oddzwonić. to jest to! Więc kiedy oddzwonić wciąż jesteś w defensywie ponieważ przed agent dostaje przez telefon rozmawiać z wami mają wyciągnął plik cyfrowy i czytasz na swoim ekranie.

Kolektory są również zobowiązany do sprawdzenia, czy naprawdę jesteś odpowiednią osobą, więc proszą o dodatkowe informacje w celu potwierdzenia tożsamości. Często pytają o numer ubezpieczenia społecznego. I sugerują, że odpowiadają tylko z ostatnim 4 (maksymalnie 5) liczbę swojej SSN. Jeśli proszą o podanie adresu poprosić ich, aby powiedzieć, co ich danych wynika, i sprawdzić, czy to jest poprawne lub niepoprawne. Ponadto, kolektor nie chce zidentyfikować, dla których pracują lub które reprezentują co wierzyciel dopóki informacje są weryfikowane. Należy domagać się, aby oni, że identyfikacja przed ujawniają żadnych informacji osobistych.

– autor artykułu